27 تير، 1400

هفت مرحله برای برش بی نقص طول لوله داخل بطری

باور کنید یا نکنید، اختلاف زیادی در مورد طول لوله متصل به پمپ کرم پودر  و اسپری ها در جهان بسته بندی وجود دارد. لوله داخل بطری یک شرکت 2 اینچی و دیگری 3 اینچی است. اتفاق نظر جهانی درباره این ایده وجود ندارد. در این مقاله اطلاعاتی را درباره نحوه اندازه گیری لوله داخل بطری ارائه می دهیم.

مراحل برش طول لوله داخل بطری:

مرحله اول

 بالای واشر (یا زیر درب) را پیدا کنید.

مرحله دوم 

طول لوله را اندازه بگیرید.

از بالای واشر شروع کنید و تا پایین بطری را اندازه بگیرید. این به شما طول کلی لوله را می دهد. لطفا توجه داشته باشید که فقط طول لوله مهم نیست، بلکه این طول از بالای واشر تا پایین لوله محاسبه می شود. لازم به ذکر است که این مرحله خود جزو مباحثی است که درباره آن اختلاف نظر وجود دارد.

مرحله سوم

بطری پت را اندازه بگیرید.

اکنون به ظرفی که استفاده می کنید نیاز دارید تا اضافی لوله را برش دهید. برای این کار به ارتفاع ظرف احتیاج داریم. ظرف خود را از سطح زمین تا بالا (لبه یا بالای بطری) اندازه بگیرید. آن طول را یادداشت کنید.

برای این اندازه گیری، توصیه می کنیم از یک خط کش در داخل ظرف خود استفاده کنید (مطابق تصویر زیر).

	 7 مرحله برای برش بی نقص طول لوله داخل بطری

اگر دهانه بطری کوچک برای خط کش خیلی کوچک است، می توانید از نی یا مداد استفاده کنید. برای این که اندازه گیری را از این طریق انجام دهید، فقط نی یا مداد را وارد بطری ۳۰ سی سی یا بطری ۶۰ سی سی کنید تا به ته ظرف برسد، سپس جایی را که از بالای بطری خارج می شود علامت بزنید. نی یا مداد را برداشته و از خط کش خود برای اندازه گیری بین دو خط نشانه گذاری شده استفاده کنید. این اندازه گیری ارتفاع داخلی بطری شما است.

مرحله چهارم

نحوه قرار گرفتن لوله در بطری را تعیین کنید.

گزینه 1: لوله را به سمت دیواره ظرف خم کنید تا میزان توزیع محصول به حداکثر برسد.

گزینه 2: لوله را برش دهید تا فاصله کمی بین لوله و ته ظرف شما وجود داشته باشد. این فضای موجب توزیع محصول می شود.

ما برش فلاش را برای لوله های داخل بطری توصیه نمی کنیم، زیرا ظرف خود شما، می تواند لوله را مسدود کند. این از توزیع محصول جلوگیری می کند و هیچ کس چنین چیزی را نمی خواهد!

مرحله پنجم

 آن را تست کنید.

اکثر لوله های داخل بطری نیاز به آزمایش دارند. ما توصیه می کنیم لوله های داخل بطری پت  را از نظر فیزیکی اصلاح کرده و خودتان آن را روی بطری آزمایش کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام برش مراقب باشید؛ کوتاه کردن آنها برای کارکرد صحیح لوله آسانتر از آن است که فکر می کنید.

مرحله ششم

 آیا هنوز کار می کند؟

اگر چنین است، مرحله 1 و 2 را تکرار کنید تا طول لوله سفارشی برش داده شود. این عددی است که هنگام برش لوله باید به یاد داشته باشید.

مرحله هفتم

سفارش گیری را آغاز کنید!

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما