12 شهريور، 1400

بطری های پلاستیکی و آروماتراپی

گیاهان یکی از زیباترین موجودات جهان هستند. گل های درخشان و معطر گوناگونی در سراسر جهان وجود دارد، و همه آنها توانایی شگفت آوری برای ایجاد تازگی و طراوت در زندگی انسان ها دارند. وقتی غرق در جذابیت ظاهری گیاهان می شویم، از جادوی نهفته در ارگانیسم آنها غافل می مانیم.

اسانس ها، جوهرِ مایعِ گیاهان هستند. بسته به نوع گیاه، این روغن ها را می توان از روش های مختلفی بدست آورد که تقطیر یکی از آن روش هاست. این عمل با بخار دادن به گیاهان و آزادسازی رطوبت به صورت مایع انجام می شود. مایع به دست آمده، اسانس خاص آن گیاه است که اغلب با رایحه ی گیاهی که از آن آمده است مشخص می شود. 

روزانه از روغن های گیاهی در محصولات بی شمار استفاده می شود. عطر و طراوت و احساس خنکی که هنگام استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی به شما دست می دهد، کار این روغن های گیاهی است. همچنین، بوی مرکبات در بطری مایع دستشویی مورد علاقه شما، از روغن های گیاهی نشأت می گیرد. این افزودنی های معطر در لوسیون، عطر، شمع، صابون و حتی برخی از طعم دهنده های غذا وجود دارد. هیچ اسانسی نباید بدون تاییدیه حرفه ای مصرف شود و همه آنها باید دور از دسترس کودکان نگهداری شوند، زیرا برخی از محصولات سمی هستند. 

بطری های پلاستیکی و آروماتراپی

اسانس های خالص با توجه به قدرتشان، به طور بالقوه به بسته بندی آسیب می رسانند. این محصولات بهتر است در بطری های شیشه ای و بطری های فلزی نگهداری شوند. روغن های گیاهی را باید در محیط تاریک و خشک نگهداری کرد تا به مدت طولانی تازه بمانند. بطری های شیشه ای شفاف و به رنگ کهربایی و آبی کبالت از ورود مستقیم نور به داخل بطری پت جلوگیری می کنند. محصولات حاوی اسانس رقیق شده مانند لوسیون یا مایع دستشویی بهتر است در بطری های پلاستیکی یا بطری پت، بسته بندی شوند. 

استفاده از روغن های گیاهی برای درمان بیماری های جسمی و روحی، راه را برای مطالعات آروماتراپی باز کرده است. این رشته بر استنشاق رایحه ی روغن از طریق روغن حمام یا شمع و همچنین، جذب مواد مغذی از طریق روغن ها و لوسیون های ماساژ تمرکز دارد. 

اسطوخودوس، یکی از رایج ترین روغن های گیاهی است. این عصاره گیاهی باعث تسکین ناراحتی دردهای روزمره می شود و همچنین، یک گیاه آرامش بخش و خواب آور است. اسطوخودوس را در یک بطری پلاستیکی بریزید و یک داروی خواب آور برای تسکین درد داشته باشید.

بطری های پلاستیکی و آروماتراپی

دارچین، از دسته اسانس های انرژی زا است. اسانس معطر شیرین دارچین که برای مبارزه با خواب آلودگی و بیدار کردن حواس شناخته می شود، در محصولات مختلف از طعم دهنده غذا تا رایحه شمع های خانگی استفاده می شود. یکی دیگر از اسانس های محرک، نعناع است که به راحتی قابل تشخیص است. مانند دارچین، اسانس نعناع اغلب در محصولات غذایی استفاده می شود.

اکالیپتوس روی درختان صمغ استرالیا رشد می کند. رایحه قوی خاکی و چوبی آن برخی را اذیت می کند و به برخی دیگر انرژی می بخشد. اکالیپتوس در انواع مختلفی موجود است، نوعی اوکالیپتوس باعث احیای سیستم تنفسی پس از سرماخوردگی می شود و نوع دیگری به عنوان دافع در فضای باز کاشته می شود. بنابراین، چه به دنبال بسته بندی لوازم آرایشی یا اسپری حشرات هستید، همین امروز مقداری اکالیپتوس را در بطری قرار دهید!

اگر مشاغل یا خط تولید شما شامل روغن های گیاهی است، به یاد داشته باشید که از بسته بندی خود حداکثر استفاده را ببرید. از بطری های شیشه ای یا آلومینیومی برای ذخیره روغن های غلیظ و از بطری های پلاستیکی یا بطری پت برای نگهداری محصولات مخلوط حاوی اسانس استفاده کنید. 

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما