30 تير، 1400

نکاتی درباره کنترل کیفیت بطری پلاستیکی

وقتی اتفاق ناگواری در بسته بندی رخ می دهد، آزار دهنده، ناخوشایند و نگران کننده است. به عنوان مثال، مشتری 5000 بطری پلاستیکی ۱ لیتری رینگی وزن پایین سفارش می دهد و آنها را با روغن های اسانسی پر می کند. این محصول از دیواره های ظرف پلاستیکی نشت کرده و روغن و بطری سبک  را خراب می کند.

برای جلوگیری از این اتفاقات ناگوار، انجام سه کار مهم است: آزمایش، آزمایش و آزمایش! به طور دقیق تر منظور از آزمایش، تست بطری پت، تست درب بطری پت و تست متدهای لیبل زنی بطری است.

تست سازگاری بطری پلاستیکی

محصول را با ظرف آن تست کنید: 

اولین قدم شما سفارش نمونه ها و آزمایش ظرف با محصول داخل آن است. هنگام آزمایش، به دنبال هرگونه تغییر در رنگ، عملکرد یا بوی محصول باشید. همچنین، خود بری پت را از نظر تغییر رنگ و نشت محصول از دیواره آن بررسی کنید.

همچنین آزمایش  بطری ۱ لیتری پلاستیکی به شما این امکان را می دهد تا اندازه ظرف را تأیید کنید. برخی از بطریهای پت 1 لیتری  ممکن است 10 سی سی مایع را در خود بیشتر نگه دارد، در حالی که برخی دیگر می تواند 20 سی سی مایع را بیشتر نگه دارند. آزمایش چندین بطری پت مختلف 1 لیتری به شما کمک می کند، بطری را که از همه جهت متناسب با محصول شما است، شناسایی کنید.

همچنین، نگهداری فیزیکی از ظرف به شما این امکان را می دهد تا وزن و حالت محصول که دو عنصر اساسی در در بسته بندی هستند را بررسی کنید. این دو عنصر اغلب نادیده گرفته می شوند.

نکاتی درباره تست سازگاری بطری پلاستیکی

درب بطری را تست کنید:

از نظر وزن، اندازه و جنس مواد، درب های مختلفی برای بسته بندی ظروف، بطری پت یا بطری پلاستیکی ارائه می شود. هنگام آزمایش درب بطری، دو ویژگی مهم برای آزمایش مقاومت در برابر نشت وجود دارد.

اگر محصولات خود را به نقاط دیگر ارسال می کنید یا به صورت آنلاین می فروشید، مهم است که یک نمونه ظرف پر شده را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید تا مطمئن شوید هنگام حمل و نقل، چیزی از داخل ظرف شما نشت نمی کند.

برای جلوگیری از نشت، آب بندی های مختلفی وجود دارد؛ آب بندی های فوم دار، حساس در برابر فشار و پلی کونی گزینه های عالی برای شروع هستند. اگر به چیز قوی تری نیاز دارید، آب بندی القایی گرمایشی گزینه مناسبی است. 

اگر در حال آزمایش درب بطری آسان ریز، پمپی یا اسپری هستید، باید بررسی کنید که محصولات شما باعث مسدود شدن یا فرسودگی سریع آنها نشود.

نکاتی درباره تست سازگاری بطری پلاستیکی

لیبل زنی بطری خود را از همه جهات تست کنید:

افزودن برچسب به یک ظرف ممکن است آسان به نظر برسد، اما گاهی اوقات روش های لیبل زنی بطری، در صورت قرار گرفتن کنار برخی از محصولات خاص یا استفاده از روشی نامناسب برای ظرف مورد نظر، می توانند ظرف را مچاله کنند، لک بندازند یا از بین ببرند.

بعضی از ظروف مانند سایرین نرم نیستند و نمی توانند لیبل را نگه دارند. برخی دیگر، در صورت نشت و خارج شدن محصول از داخل محفظه، لیبل های چاپ شده را خراب می کنند، این مورد بیشتر در روغن ها یا محصولات خورنده دیده می شود.

گرفتن نمونه هایی از لیبل زنی بطری به شما این امکان را می دهد تا با طراحی بسته بندی خود تعامل داشته باشید. این یک فرصت طلایی برای شما است که محصول نهایی را آزمایش کنید و هرگونه نقص در بسته بندی را قبل از سفارش پیدا کنید.

نکاتی درباره تست سازگاری بطری پلاستیکی

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما