18 شهريور، 1400

بطری پت برای سس و شربت

اگر دوست دارید شاه بلوط وحشی را چیده و از آب آن شربت خوشمزه درست کنید، باید بطری پت مناسب را برای آن پیدا کنید. در ویراپلاست، بطری های مختلف با هر شکل و اندازه ای موجود هستند. با چنین طیف گسترده ای از بطری های پت، مطمئناً حداقل یک بطری وجود دارد که برای نیازهای شما مناسب باشد. بنابراین، بطری های سس و شربت ما را بررسی کنید. هنگام انتخاب یک بطری، مهم است که نه تنها به اندازه و ظاهر بطری، بلکه به اندازه دهانه آن نیز توجه کنید.

اندازه دهانه بطری پت

بطری های سس و شربت برای ریختن چاشنی مناسب هستند. اگر می خواهید چاشنی کباب تهیه کنید، یک بطری با گردن پهن تر انتخاب مناسبی است. هنگام ریختن مایعات غلیظ تر مانند سس گوجه فرنگی یا سس سالاد، به یک بطری دهانه پهن نیاز دارید تا مایع شما به راحتی خارج شود. اگر می خواهید از بطری برای سس های تند استفاده کنید، بطری با دهانه باریک برای مایعات غلیظ که مقدار کمی از آن را می خواهید، مناسب است، همچنین، می توانید از درب غلیظ پاش و بطری 250 سی سی گرد ورساچه دهانه 28 استفاده کنید. هرگز خوشایند نیست که غذای شما، با سس تند آغشته شود، در حالی که فقط چند قطره می خواهید! 

از طرف دیگر، وقتی مایعی رقیق مانند سس سویا دارید، باید از یک بطری دهانه باریک استفاده کنید. گردن باریک جریان سس رقیق را کند می کند به طوری که بیش از آن چیزی که می خواهید در ظرف نمی ریزد. 

شکل و اندازه بطری پت

ما در مورد نحوه انتخاب اندازه دهانه بطری مناسب برای محصول شما صحبت کردیم. حالا شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید بطری پت شما چگونه باشد. شکل ها و اندازه های مختلفی از بطری های سس و شربت وجود دارد، می توانید بطری های حجم 250 تا 1000 سی سی ویراپلاست را مشاهده کنید. این بطری ها به صورت بطری های گرد ورساچه، بطری های اسلیم، بطری های الماس شش گوش، بطری های رینگی و موارد دیگر موجود هستند. 

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما