22 اسفند، 1400

صنعت نوشیدنی در سال 2038

روند پیش بینی شده توسط شرکت های تحقیقاتی بازار برای صنعت نوشیدنی در سال ۲۰۲۲ چندان تعجب آور نیست. با این وجود، شایان ذکر است که اینها روندهایی هستند که صنعت برای مدتی تجربه کرده است. به عبارت دیگر، اینها روندهایی هستند که تمایل به تقویت دارند و در نتیجه می توانند برای هر کسب و کار موفقیت بسیار مهمی باشند.

در سال ۲۰۲۲، تقاضا برای برنامه‌های پایداری بطری های پلاستیکی بیشتر رشد خواهد کرد، زیرا مصرف‌کنندگان بهتر می‌دانند چه چیزی برای نزدیک‌تر شدن به حفظ محیط زیست لازم است؛ به این معنی که پایداری به طور کلی تر و در کل چرخه عمر محصول در نظر گرفته می شود. از دیدگاه مصرف کننده، هر چیزی که به نوشیدنی و بسته بندی مربوط می شود برای ایجاد اعتماد ضروری خواهد بود.

به عنوان مثال، برای بسیاری از تولیدکنندگان نوشابه، موضوع پلاستیک و مواد بسته بندی با پایه ارگانیک اهمیت فزاینده ای پیدا می کند، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان زباله های پلاستیکی را در اقیانوس ها رها می کنند. در این راستا، SodaStream رویکرد جالبی را دنبال می کند. این شرکت اخیراً یک واحد دریایی به نام Holy Turtle ساخته است که پلاستیک را از اقیانوس صید می کند. شعار اینجا این است که با هم به مشکلات رسیدگی کنیم.

برای تولیدکنندگان نوشیدنی، بازنگری مداوم محدوده خود و تطبیق آن با نیازهای سلامتی خاص مصرف کنندگان، قطعاً یک چالش است. برای مثال، تولیدکننده آب میوه و اسموتی Innocent، اخیراً طیف محصولات خود را با چهار نوشیدنی گیاهی جدید (جو، بادام، فندق و برنج) گسترش داده و به بازار رو به رشد جایگزین‌های شیر گیاهی پیوسته است. که همچنین نشان می دهد که مطمئناً می توان در مورد دسته بندی نوشیدنی ها خارج از چارچوب فکر کرد. (مشاهده بطری ۵۰۰ سی سی جوس دهانه ۳۸)

به عنوان مثال، در زمینه آبمیوه، تعداد فزاینده‌ای از نوشیدنی‌های میان‌وعده یا اسموتی‌های کاربردی که شامل پروتئین‌های گیاهی مانند دانه‌ها، غلات و دیگر غذاهای فوق‌العاده کاربردی هستند را مشاهده می‌کنیم. (خرید بطری ۳۰۰ سی سی گلوریا دهانه ۳۸)

پیش بینی روند صنعت نوشیدنی در سال 2038 چیست؟

روند پیش‌بینی‌شده نوشیدنی‌های گازدار و بدون گاز در سال ۲۰۳۸ با توجه به نتایج حاکی از آن است که محصولات تغذیه‌ای آینده نه تنها برای سلامت جسمی، بلکه به طور فزاینده‌ای برای سلامت روانی نیز هدف قرار خواهند گرفت». به عنوان مثال، امروزه 70 درصد از افراد در نسل Z می‌خواهند بتوانند سریع‌تر، خلاقانه‌تر و به شیوه‌ای متمرکزتر فکر کنند. 53 درصد از نوجوانان می توانند تصور کنند که از مواد مغذی یا مفاهیم آموزشی برای بهبود ظرفیت تفکر خود در آینده استفاده کنند. همچنین، اکثریت افراد مورد بررسی معتقدند که در آینده، تغذیه به طور خودکار با نیازهای فردی هماهنگ خواهد شد. پروفسور ویپرمن می گوید: «این ایده که  DNA و تغذیه ما می تواند متناسب با مشخصات ژنتیکی ما باشد، در حال افزایش است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، شرکت بیوتکنولوژی 23andMe در حال حاضر تحقیقات بهداشتی و برنامه های غذایی را بر اساس آزمایش ژنتیک ارائه می دهد. نستله همچنین اخیراً برنامه تغذیه ای را در ژاپن آغاز کرده است که بر اساس نتایج آزمایش DNA و خون است.

در مجموع، روندهای توصیف شده نشان می‌دهند که شرکت‌ها دیگر نمی‌توانند در آینده روی موفقیت‌های خود تکیه کنند و مصرف‌کنندگان می‌خواهند از محصولات نوآورانه‌ای که از برنامه‌ریزی سلامت شخصی آنها پشتیبانی می‌کند غافلگیر شوند. برای در نظر گرفتن کامل این موضوع، مطمئناً نه تنها آگاهی از روندها در منطقه خود، بلکه اطلاع از تحولات سایر کشورها و سایر قاره ها نیز مفید است. و در آخر، مهم‌ترین چیز این است که به اندازه کافی شجاع باشید تا ایده‌های جدید امیدوارکننده را به عمل تبدیل کنید.

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما