24 آبان، 1400

درب قیف دار چه کاربردهایی دارد؟

حضور مواد پلاستیکی، در صنعت و زندگی انسان ‌ها بسیار ضروری است؛ یکی از این مواد پلاستیکی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، درب ‌های قیف دار می باشد. درب قیف دار بطری، به منظور استفاده برای انواع بطری‌ های نوشیدنی، ارایشی و بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده تولید می شود.  تولید کنندگان جهت  افزایش فروش محصولات پلاستیکی خود به فکر ارائه نوآوری هستند؛ یکی از نوآوری ‌های تولیدکنندگان، ساخت درب قیف دار برای بطری پت است.

برخی از کاربردهای درب قیف دار:

بطری روغن سیاه ‌دانه

بطری روغن کنجد

بطری آبلیمو

بطری روغن زیتون

محصولات پلاستیکی از جمله درب قیف دار، یکی از عواملی است که زندگی روزمره شما را تسهیل می کند. تمام بطری ‌های پلاستیکی تولید شده دارای درب می باشند تا از محتویات داخل بطری نگهداری شود. یکی دیگر از کاربرد‌های درب قیف دار نگهداری محتویات داخل بطری است. 

درب قیف دار چه کاربردهایی دارد؟

انواع درب بطری برای نگهداری از محتویات داخل بطری

درب کلاهدار برای قمقمه‌ های ورزشی یا ظروف شوینده

درب بطری قیف دار آسان ریز

درب بطری پیچی پلاستیکی 

در میان همه این محصولات، تقاضا برای تولید درب  قیف دار بسیار بالا است و دلیل این افزایش روز افزون تقاضا، کاربرد بسیار زیاد درب قیف دار می باشد.

به علت نحوه خروج مایع از بطری، به این درب ها درب آرام ریز یا درب آسان ریز نیز می گویند که درب دهانه 28 قیف دار پلمپی توسط ویراپلاست ارائه می شود.

یکی از نکاتی که در طراحی درب قیف دار باید بدان توجه شود، امکان تخلیه راحت و دقیق محتویات داخل بطری‌ های پلاستیکی می باشد؛ به این علت که محتویات داخل بطری ‌ها معمولا مایع هستند. 

کلیه بطری‌ های پلاستیکی از جمله: نوشیدنی، آرایشی، بهداشتی و مواد ضد عفونی برای مصرف به درب مطمئن نیاز دارند. درب‌ بطری‌ پلاستیکی انواع گوناگونی دارد که یکی از پرطرفدار ترین‌ آنها درب قیف می باشد. 

مواد اولیه مناسب برای تولید انواع بطری ‌های پلاستیکی پلی اتیلن، پت و پلیپروپیل می باشند. دانشمندان به دنبال راهی هستند که تمامی محصولات ‌پلاستیکی تولید شده از نفت را به صورت تجزیه پذیر و از محصولات زیست تخریب پذیر تولید کنند.

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما