21 آبان، 1400

خرید و فروش بطری آب معدنی

خرید بطری آب معدنی به صورت اینترنتی، سبب سهولت کار تولیدکنندگان آب معدنی‌ شده است. آب معدنی یکی از ملزومات زندگی بوده و به طور عمده از آن استفاده می شود. 

بطری های آب معدنی یکسان نیستند و تفاوت هایی دارند. شما می ‌توانید با در نظر گرفتن برخی از فاکتورها، بهترین مدل را انتخاب کنید.

آب معدنی که تهیه می کنید، می بایست بطری و بسته ‌بندی مناسبی داشته باشد. آب قرار است مدتی در این بطری ذخیره شود، بنابراین یک بطری با مشخصات مناسب، طوری که با محتویات واکنش ندهد، نیاز است.

نوع بطری برای بسته بندی آب معدنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بطری‌ های آب معدنی را می‌توان از پلاستیک‌ های گوناگونی ساخت؛ موادی مانند پلی اتیلن، پلی وینیل کلرید، پت و غیره. هر یک از این مواد اولیه دارای ویژگی‌ های خاص خود هستند و با توجه به شرایط اقتصادی و نیاز صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از گزینه‌ های عالی، استفاده از بطری‌ های تولید شده از جنس پت است.

بطری‌ های پت به دلیل ویژگی ‌هایی که در ساختار خود دارند واکنش پذیری کمی داشته و با مواد موجود در آب معدنی واکنش نمی‌ دهند. همچنین بطری‌ های پت از استحکام خوبی نیز برخوردارند، و در نتیجه حمل و نقل آنها نیز به راختی انجام می شود.

خرید و فروش بطری آب معدنی

خرید اینترنتی بطری آب معدنی به چه صورت است؟

جهت خرید اینترنتی بطری آب معدنی می ‌توانید به وب سایت ویراپلاست مراجعه کنید. ویراپلاست، یکی از شرکت‌ های فعال در زمینه تولید بطری پت است که می توانید به صورت آنلاین برای خرید بطری مورد نیاز خود اقدام فرمایید.

این شرکت بطری های پت برای کاربردهای مختلف در انواع طرح و رنگ تولید می کند. بطری های پت در سایزها و وزن ‌های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. از جمله بطری های پر کاربرد که برای نگهداری آب معدنی از آن استفاده می شوند، عبارتند از:

بطری فراز 1400 سی سی دهانه 28 

بطری 250 سی سی کتابی قهوه ای دهانه 28

بطری 900 سی سی کاشان دهانه 28

بطری 450 سی سی کتابی دهانه 28  

بطری رینگی 450 سی سی دهانه 28

 

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما