29 خرداد، 1401

خرید بطری پت دلستر ۱/۵ لیتری

پلاستیک امروزه در صنعت بسیار گسترده شده است و همانطور که شاهد هستید بسیاری از محصولات مختلف از پلاستیک ساخته می شوند. از پلاستیک معمولا جهت بسته بندی و پوشش های محصولات گوناگونی مانند نوشابه یا دلستر استفاده می کنند. اگر به تاریخچه پلاستیک نگاه کنید متوجه خواهید شد که این متریال پرکاربرد، از گذشته در بین مردم مورد استفاده قرار گرفته بود، اولین بار در دنیا این ماده توسط برادران هایت در سال ۱۸۶۱ کشف شد. بطری پلاستیکی از جمله محصولاتی است که به منظور بسته بندی های مختلف از آن استفاده می نمایند. دلستر یا نوشابه نیز از محصولاتی هستند که برای بسته بندی به انواع بطری های پلاستیکی یا شیشه ای نیاز دارند که در این میان بهترین بطری های بطری پت است که برای واحد بسته بندی احتیاج به بطری پت حجم ۱/۵ لیتری و حجم های مختلف نیاز دارند.

انواع بطری پلاستیکی برای دلستر

مزیت های بطری پلاستیکی برای بسته بندی

بطری پلاستیکی پت برای بسته بندی از هر لحاظ برای بسته بندی مایعات نوشیدنی مناسب است. یکی از این مزایا قیمت مناسب و تمام شده محصول و هم چنین کیفیت بالای بطری های پت دلستر و امکان رنگ بندی زیبا و امکان نگهداری سالم از مایعات نوشیدنی است.

برای سفارش عمده انواع بطری پت کافی است به سایت های فعال در این زمینه مراجعه کنید که سایت ویراپلاست یکی از سایت های فروش آنلاین بطری پلاستیکی پت می باشد.

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما