24 اسفند، 1400

چند روش فروش بطری آب معدنی

اگر موردی به نام محصول همگن در دنیا وجود داشته باشد، آن محصول چیزی جز آب نیست! بسیاری از برندهای تولیدکننده بطری‌های آب معدنی، محصولات خود را از دیگران متمایز می کنند تا ما را به سمت اصالت در طراحی بطری پت مختص آب معدنی هدایت کنند. این موارد شامل پنج روش افزایش فروش بطری آب معدنی می شود و سبب می شود مردم محصول شما را دوست داشته باشند.

۱. بازار هدف متفاوت انتخاب نمایید:

اولین اقدامی که می توانید انجام بدهید، این است که بازار هدف متفاوتی را برگزینید. این جمله که ما یک محصولی داریم، مناسب همه، مرگ تجارت شما خواهد بود! به عنوان مثال شما می توانید به طراحی و تولید بطری پت آب معدنی برای این بازارها فکر کنید. بازار های هدف شما می تواند شامل رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها، ورزشکاران، کودکان، زنان، دانشجویان و … باشد.

جای بازارهای بسیار فراوانی از بطری آب معدنی در ایران خالی است! هر کدام از این بازارهای هدف نیاز متناسب با خودشان دارند که طبیعتاً روی فرم، شکل، گرافیک و … بطری آب معدنی تاثیرگزار خواهند بود. به عبارت دیگر اگر می خواهید مردم محصول شما رت دوست داشته باشند، می بایست به نیازهای آنها توجه کنید.

۲. منبع آب معدنی را هوشمندانه انتخاب نمایید:

منبع آب معدنی، می تواند نشان تجاری یک برند آب معدنی باشد. خلوص و تازگی، نقش حیاتی در تصویر بطری‌ها خواهد داشت و اغلب یک مکان شگفت‌انگیز را به نمایش می گذارد. به غیر از این، انتخاب یک محل مناسب، به شما کمک می کند تا کمتر حرف بزنید!

۳. چیز بیشتری از آب ارائه دهید:

به جای آب خالی، برندها می توانند مواردی مانند طعم، ویتامین، گاز و حتی رنگ استفاده نمایید. به عنوان مثال طعم‌هایی مانند آب لیمو، آب هندوانه و … می توانند هم ارگانیک بودن محصول شما را حفظ نمایند و هم یک نقطه تمایز خاص شما و رقبایتان باشد و شما را منحصر بفرد کند. آب‌هایی که از سلامتی حرف می زنند همچنین می توانند کسانی را که به این مسئله اهمیت می دهند را جذب کنند. با این حال مراقب باشید که بتوانید با حقایق علمی، ادعای خودتان رو اثبات کنید.

۴. به محیط زیست توجه داشته باشید:

بسته بندی دوستدار محیط زیست، مسئله ای است که اخیراً ترند شده است و مردم خیلی بدان توجه دارند. به همین منظور اگر بتوانید برند خود را طوری به نمایش بگذارید که در قبال محیط زیست احساس مسئولیت می کند، یک قدم به تسخیر قلب مصرف‌کنندگان سبز نزدیک شده اید. چطور این کار را انجام دهید؟ در برنامه تجاری خود از نحوه بازیافت بطری‌ها خود صحبت کنید.

۵. برندینگ در صنعت آب برابر است با همه چیز:

زمانی که برند شما از رقبا متمایز باشد، شما برنده میدان جنگ رقابت خواهید بود. چطور می توانید بطری پت آب معدنی خود را بفروشید؟ راه های زیادی برای جذب مخاطب وجود دارد. به عنوان مثال بطری شما مناسب یک مراسم فاخر پذیرایی شام است؟ 

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما