23 اسفند، 1400

طراحی لیبل برای بطری پت آبمیوه

اگر هدف شما فروش بطری پت آبمیوه‌ است پس برای دستیابی به این هدف باید خلاقیت به خرج دهید. یک بطری پت طراحی شده برای آبمیوه و نوشیدنی های طبیعی و بدون گاز، پلتفرمی برای شماست تا بتوانید سبک خود و حتی دیدگاه شخصی تان را به مصرف کننده و مشتری منتقل نمایید. بطری آبمیوه، نه تنها فضای خلاقیت شما را گسترده می کند، بلکه این امکان را به شما می دهد تا سودآوری دائمی داشه باشید و به سرعت توسط مشتریان خود شناسایی شوید. در بازار رقابتی آبمیوه، این طراحی بطری آبمیوه‌ و لیبل نصب شده روی آن است که می تواند برند شما را از سایرین متمایز کند. از گرافیک و طراحی لیبل بطری پت گرفته تا فرم خود بطری مورد نظر، این نه متد طراحی لیبل و بطری پت آبمیوه که پرطرفدار نیز هستن، می تواند سبب افزایش فروش محصول شما شود. 

۱. بطری پت و لیبل‌های بافت‌ دار

لیبل‌های بافت‌دار می توانند یه بُعد جدید به بطری پت آبمیوه شما اضافه نمایند. هنگامی که مشتری بطری پت شما را از داخل یخچال مغازه انتخاب می کند یعنی تفاوت و خاص بودن شما را احساس کرده اند. بافت و تکنیک‌های برجسته چاپ لیبل، لوگو و … می توانند محصول شما را خیلی خوب و منحصر بفرد نشان دهند. علاوه بر لیبل، این بافت می تواند روی خود بطری هم اعمال شود.

http://www.viraplast.com/%DA%A9%D8%A7%D9%BE-%D8%B3%DB%8C%D9%84

۲. بطری پت و لیبل‌های تصویرسازی شده 

شرکت‌ های تولیدکننده آبمیوه، با به کارگیری تصویرسازی، لیبل‌های چشمگیرتر و جذاب‌تری را خلق می نمایند تا توسط آنها داستان خود را تعریف کنند. تصویرسازی‌های رنگی، سبب ایجاد یک تاثیر بصری و سریع روی مشتری می شوند و چشم مشتریان را روی محصول شما نگه می دازند. تصویرسازی یه ظاهر ویژه برای بطری پت می سازد و به مشتری هم کمک می کنند تا محصول شما را سریع تر پیدا کند و به سایر محصولات مشابه ترجیح دهد.

طراحی لیبل برای بطری پت آبمیوه

۳. بطری پت و لیبل‌های برش خورده

ایجاد برش خاص روی لیبل، سبکی فوق العاده جدید است که بسیار ترند می باشد. بریدن و ایجاد کات های خاصی برای لیبل، فرصت‌های فراوانی را برای خلاقیت خلق می نماید. این برش‌ها می توانند شبیه فرم لوگوی شما یا میوه داخل بطری یا هر چیز دیگری باشد.

خرید بطری ۳۰۰ سی سی گلوریا دهانه ۳۸

طراحی لیبل برای بطری پت آبمیوه

۴. بطری پت و لیبل‌های ساده

از از آنجایی که همیشه زیبایی در سادگیی است، لیبل‌های ساده برای بسیاری از تولیدکنندگان آبمیوه، یه سبک مورد پسند می باشد. چنین لیبل‌هایی به محصول اجازه می دهند تا خودشان را خوب نشان دهند و مورد توجه مشتری قرار گیرند.

خرید بطری ۵۰۰ سی سی جوس دهانه ۳۸

طراحی لیبل برای بطری پت آبمیوه

۵. بطری پت و لیبلی با حس و حال خودمانی

بسیاری از تولیدکننگان نوشیدنی سعی دارند تا یک حس و حال شخصی و خودمانی به لیبل‌ های خود بدهند. فونت‌های دست‌نویس یکی از روش‌های ایجاد و انتقال این حس و حال می باشد. از طرفی، مصرف‌کنندگان هم به سمت چیزهای طبیعی و ساده جذب شده اند که نشان دهنده سلامتی و سرخوشی می باشد. القای حس و حال خودمانی، می تواند محصول شما بسیار بی نظیر نشان دهد. این سبک، به ایجاد ارتباط عمیق بین برند تولیدکننده و مصرف کننده کمک شایانی می کند.

طراحی لیبل برای بطری پت آبمیوه

۶. بطری آبمیوه باید با لیبل هماهنگ باشد

آبمیوه‌ها هنگامی که داخل بطری شفاف قرار می گیرند، خودشان را خیلی بهتر نشان می دهند. بطری‌های پت شفاف، یا رنگ‌های روشن و طبیعی، سلامت محصول را به مشتری نشان می دهند. شما می توانید رنگ و طرح لیبل را با رنگ آبمیوه داخل بطری هماهنگ کنید. به عنوان مثال یک رنگ صورتی خوش‌رنگ برای توت‌فرنگی و یه نارنجی زیبا برای پرتقال می تواند محصول شما را خاص تر کند.

خرید بطری ۵۰۰ سی سی گلوریا دهانه ۳۸

طراحی لیبل برای بطری پت آبمیوه

۷. کاپ سیل درب بطری

لیبل‌هایی که روی درب بطری چسبانده می شوند را به عنوان کاپ سیل می شناسیم که می توانند به مشتری شما احساس امنیت بدهند. چنین لیبل‌هایی می توانند با لیبل اصلی روی بدنه نیز هماهنگ باشند و حتی یکی بشوند. این انتخاب هم گزینه ای برای خریدار تلقی می شود.

طراحی لیبل برای بطری پت آبمیوه

۸. بطری‌ های پت برای بزرگسالان

بسیاری از آبمیوه‌ها، طوری جوری طراحی می شوند که مورد توجه کودکان و جوانان قرار بگیرند. در طرف مقابل این موضوع خودش فرصتی برای بازار ایجاد میکند تا شما بتوانید بطری آبمیوه‌ای مورد پسند بزرگسالان طراحی و تولید کنید.

طراحی لیبل برای بطری پت آبمیوه

۹. بطری‌های سایز کوچک

اخیرا بطری‌های سایز کوچک ترند شده اند و بسیاری از هم تمایل به خرید آنها دارند چرا که برای خرید یک محصول به طور دائم نیاز است تا بار اول آن را تست کنند و سایز کوچک این بطری ها این کار را برای خریدار تسهیل می بخشد.

خرید بطری ۲۵۰ سی سی جوس دهانه ۳۸

طراحی لیبل برای بطری پت آبمیوه

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما