25 آبان، 1400

درب و دستگیره بطری چه کاربردی دارند؟

در گذشته مواد اولیه که انسان از آنها استفاده می ‌کرد، اغلب از جنس فلز، شیشه، سرامیک و چوب بود.

کشف نفت و گاز و انجام فرآیند بسپارش، سبب ورود پلاستیک به صنعت شد، طوری که سالانه استفاده از آن در حال افزایش است. بسیاری از ابزار و وسایلی که در اطراف ما هستند و روزانه از آنها استفاده می کنیم، از پلاستیک ساخته می شوند. شاید اگر پلاستیک در اختیار بشریت نبود، زندگی خیلی دشوار می ‌شد. 

کاربرد درب و دستگیره بطری دهانه 28

درب و دستگیره بطری دهانه 28، برای بسته بندی مایعات کاربرد دارد. مهم ترین قسمت بسته بندی مایعات و بطری ها، درب بطری است. شکل این محصول به گونه ای است که یک دستگیره به حلقه ‌ای که به دور سر بطری پیچیده است، متصل می شود تا افراد با نگه داشتن آن بتوانند بطری را راحت تر حمل کنند. درب و دستگیره بطری دهانه 28، حمل و نقل بسته بطری هایی مانند بطری دوغ، بطری نوشابه، بطری آب وغیره را تسهیل می بخشد.

حمل و نقل آسان سبب افزایش فروش و سوددهی برای تولید کنندگان و فروشندگان می ‌شود.

درب و دستگیره بطری دهانه 28 چه ویژگی ‌هایی دارد؟ 

ماده اولیه که برای تولید بطری ها استفاده می شود، پلی اتیلن ترفتالات یا همان پت می‌ باشد؛ پلی اتیلن ترفتالات را در بسپارش پلیمرها تولید می ‌کنند و از آن در ساخت بطری ‌های پلاستیکی استفاده می‌ شود.

پلاستیکی که برای ساخت این مدل درب و دستگیره استفاده می شود، از محکم ترین پلاستیک ها است و مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. بنابراین، با بلند کردن وزن سنگین همانند یک بطری بزرگ دوغ، نوشابه و آب پاره نمی شود و سبب می شود به راحتی آن بطری را حمل کنید. 

وزن درب این محصول سه گرم و وزن دستگیره آن دو گرم، قطر دهانه این محصول 28 میلی متر، ارتفاع درب آن 20 میلی متر، ارتفاع دستگیره آن 75 میلی متر و پهنای دستگیره آن 65 میلی متر است. این محصول از پلی اتیلن ساخته می شود و مناسب انواع بطری دهانه 28 می باشد.

این محصول را به روش‌ های آنلاین و حضوری می ‌توان خرید. این قبیل محصولات در کارگاه ها، تولیدی ها و کارخانجات تولید پلاستیک ساخته می شوند و با توجه به سفارش مشتری ها در اختیارشان قرار می گیرند. درب و دستگیره بطری دهانه 28 در انواع متنوع و رنگ های مختلف جهت استفاده افراد در مدل ‌های بطری پت نوشابه و بطری پت دوغ، بطری پت چهارگوش، بطری پت کتابی و بطری پت آب رادیاتور در حجم های گوناگون به بازار عرضه می شوند.

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما