10 ارديبهشت، 1401

خرید بطری ۱۲۰ سی سی دهانه ۲۸ شفاف قهوه ای

تولیدکنندگان محصولات غذایی، دارویی، گیاهی، آرایشی بهداشتی همواره به دنبال بسته بندی هایی مرغوب و قیمیت مناسب هستند تا محصولات خود را داخل آنها نگهداری و عرضه کنند. در این میان محصولات پلاستیکی جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا کرده اند و طرفداران زیادی دارند. کارخانه جات تولید کننده شوینده برای بسته بندی محصولات خود از قبیل مایع ظرفشویی، انواع پاک کننده، مایع دستشویی و… به طور عمده از بطری های پلاستیکی استفاده می کنند و به دلیل تقاضای بالا، کارخانه های تولید کننده بطری پلاستیکی به صورت عمده بطری پت را در حجم و اندازه های گوناگونی تولید می کنند تا پاسخگوی نیاز مصرف کننده باشند. برخی از بطری های تولید شده به رنگ شفاف و قهوه ای هستند که یکی از این بطری ها، بطری ۱۲۰ سی سی دهانه ۲۸ است.

متریال اولیه تشکیل دهنده بطری ۱۲۰ سی سی دهانه ۲۸ پلی اتلین ترفتالات یا پت است که به عنوان یکی از پلیمرهای بسیار پر مصرف و پرکاربرد در این صنعت شناخته می شود. بطری های پلاستیکی از این ماده تولید می شوند که با توجه به مزایایی که دارد و آسیبی که به محیط زیست نمی زند، این ماده را با اسم پلاستیک پاک معرفی می کنند. پلاستیک پت دارای ویژگی های فراوانی از جمله مقاومت در برابر حرارت، انعطاف پذیری بال و وزن سبک است که به همین دلیل در صنعت پلاستیک به طور قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد.

بطری ۱۲۰ سی سی دهانه ۲۸ به صورت شفاف طراحی شده است که امکان تولید آن در رنگ های متنوعی نیز وجود دارد مانند رنگ قهوه ای. از بطری ۱۲۰ سی سی دهانه ۲۸ برای نگهداری مواد ضد عفونی کننده، الکل، انواع شربت های گیاهی، داروها، روغن های درمانی، گیاهی، خوراکی، مالشی و … استفاده می کنند. از بطری ۱۲۰ سی سی دهانه ۲۸ قهوه ای به منظور نگهداری موادی استفاده می شود که در صورتی که در معرض نور قرار بگیرند اثر و خاصیت خود را از دست خواهند داد، به عنوان مثال برخی از داروها هستند که باید در جای تاریک گذاشته شوند که بهترین گزینه جهت نگهداری از آنها بطری ۱۲۰ سی سی دهانه ۲۸ قهوه ای است.

از دیگر خصوصیات این بطری می توان به امکان نصب لیبل روی بطری اشاره داشت که به دلیل فضای زیادی که دارد شما قادر هستید بدون هیچ محدودیتی هر طرح و نوشته ای که می خواهید را برای بطری ۱۲۰ سی سی دهانه ۲۸ خود طراحی و چاپ نمایید. از طرفی هم برای بطری ۱۲۰ سی سی دهانه ۲۸ می توان درب های پلاستکی مختلفی استفاده کرد؛ مانند درب دهانه ۲۸ پیچی ساده، درب های فیلیپ تاپ، ساده و تاج خروسی.

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما