20 آبان، 1400

بطری کتابی و کاربردهای آن

امروزه مدل های بسیار متنوعی از بطری های پلاستیکی در بازار وجود دارند که در زندگی ما بسیار پرکاربرد هستند؛ یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین بطری‌ ها در میان انبوهی از بطری های پت، بطری کتابی است. کاربرد بطری‌ کتابی بسیار گسترده می باشد.

بطری پت کتابی چه ویژگی هایی دارد؟

بطری‌ های پلاستیکی کتابی در طرح ‌‌ها و مدل ‌های متنوع تولید و روانه بازار می ‌شود، این مدل بطری ‌ها از پلاستیک ساخته می شوند و حجم و سایز‌های گوناگونی دارند. در ساخت بطری کتابی از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده می ‌شود، به طوری که مستحکم و مقاوم هستند؛ ابتدا مواد اولیه را به پریفرم و سپس با استفاده از قالب ‌گیری به بطری کتابی تبدیل می کنند.

طراحی بطری کتابی طوری است که هم زیبا، شیک و خلاقانه است، و هم همچنین فضای کمتری را اشغال می ‌کند. بطری کتابی در صنف ‌های مختلف کاربرد متفاوتی دارد و از آن در مصارف خانگی و حتی صنعتی استفاده می شود. این بطری در برابر ضربه مقاوم بوده و همچنین نشتی ندارد.

بطری کتابی و کاربردهای آن

بطری کتابی چه کاربردهایی دارد؟

بطری کتابی در صنایع مختلف کاربردهای گوناگونی دارد و بسیار پرفروش نیز می ‌باشد. بطری ‌های کتابی در بسته بندی و نگه داری مواد شوینده، مواد بیمارستانی، اسیدها و لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا در حجم‌ های کوچک برای بسته بندی آب معدنی و در حجم‌ های بزرگ برای نگهداری مواد کشاورزی و شوینده‌ از آن استفاده می‌ شود.

بطری پلاستیکی کتابی در چه حجمی موجود است؟

بطری پلاستیکی کتابی 250 سی سی

بطری پلاستیکی کتابی 450 سی سی

بطری پلاستیکی کتابی 1000 سی سی

بطری پلاستیکی کتابی 2000 سی سی

بطری پلاستیکی کتابی 4000 سی سی

بطری ‌های کتابی در بسته بندی روغن ‌های صنعتی، لبنیات، عرقیجات، دلستر و نوشابه و دیگر انواع نوشیدنی‌ ها بسیار کاربرد دارند. با وجود اینکه بطری ‌های کتابی حجم بالایی از مواد را در خود بسته بندی می کنند اما وزن سبکی داشته و حمل و نقل آنها آسان است. 

از دیگر موارد استفاده از بطری ‌های کتابی در حجم ‌های بالا می‌ توان به بسته بندی نفت، گاز و یا سموم و اسیدها اشاره داشت؛ زیرا این مدل بطری حجم کمتری از فضا را اشغال کرده و در عین حال مقدار زیادی از ماده را در خود نگه می دارد.

ویراپلاست، یکی از بزرگ‌ ترین تولید کننده انواع بطری ‌های پلاستیکی بخصوص بطری پت است و انواع بطری را با مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کند. 

چند مدل از بطری های کتابی عبارتند از:

بطری کتابی یا چهارگوش 30 سی سی

بطری کتابی 50 سی سی

بطری کتابی 60 سی سی

بطری کتابی 120 سی سی

بطری کتابی 250 سی سی

بطری کتابی 4 لیتری

ارسال به شهرستان

ارسال به شهرستان با ویراپلاست

بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص با ویراپلاست

خدمات باربری

خدمات باربری با ویراپلاست

ارسال سفارشی کالا

ارسال سفارشی کالا با ویراپلاست
تماس با ما